February 21, 2012

Lucky Me!

ELF Eyelash kit - Love & Beauty Cucumber and Coconut Face Masks - Purederm Cleansing Tissues - Beauty Mirror - Forever21 Earrings

ELF Quads - ELF Eye Brush - ELF Luscious Liquid Lipsticks - ELF Hypershine Lipgloss - ELF All Over Colour Stick - ELF Liquid eyeliner and eyeliner pencil in Black - ELF blush in Tickled Pink - ELF Countouring Blush Kit

Maybelline Baby Lips in Peppermint and Peach - Bonne Bell Liplites in Strawberry and Cappuccino



Probabilmente ho i migliori iscritti del mondo. Qualche settimana Ana di http://anamalibubarbie.tumblr.com/ mi ha chiesto se poteva inviarmi delle cose della ELF e io ho ben accettato visto che amo sia i prodotti ELF che i regali. Di certo non mi aspettavo di ricevere un pacco così pieno di tesori! Tutto perfettamente incartato in fogli di un giornale di moda, ho trovato un sacco di prodotti ELF ma anche tante altre sorprese. 
Fra i miei prodotti preferiti ci sono i Baby Lips di Maybelline che spero arrivino presto anche in Italia (così posso comprarli tutti!), sono burrocacao idratantissimi leggermente colorati e dai sapori più deliziosi (io ho ricevuto quello alla menta e alla pesca). Sono eccitatissima di provare le due maschere per il viso e adoro anche i due lipgloss qui sopra, uno alla fragola e uno dal sapore di toffee. 
Insomma sono davvero felice di tutto quello che ho ricevuto!
Grazie Ana!


I have the best subbies in the world. Some weeks ago Ana from  http://anamalibubarbie.tumblr.com/  asked me if she could send me some ELF products from USA. I accepted first 'cause I love ELF, second 'cause I love gifts. I was shocked when I received my package completely full of treasures. Everything was perfectly wrapped in fashion magazine's sheets. I found tons of ELF products and a lot of surprises. 
My favourite products are probably Maybelline Baby Lips. Hope they're gonna come soon in Italy too so I can buy them all. They're unbelievably moisturising and the flavours are yummy. I'm excited to try the face masks and I love the Bonne Bell lipglosses too.
All I have to say is...
Thanks Ana!
 

1 comment:

  1. tutto stupendo!!! ^^

    mallory
    http://ipensieridimallory.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test