April 3, 2013

Mwuah!



If you follow me on Twitter (HERE) you'll already know that the lovely staff of Vivant Skincare sent me this Maxi Lip Plumper to test out. You know how much I love the Vivant Cleanser (by the way I'm actually living a skin horror journey but I'll update you on another post). 
I'm lucky enough to have been given quite plump lips so I've never really tried Lip Plumpers. This was my first time with this kind of product so be tollerant with my judgements! I tried it on bare lips, the lipbalm itself is clear on the lips and smells like strawberry. After 30/40 seconds you start feeling a tickling sensation on the lips and you can see them getting red. The sensation is quite annoying I have to say (it's like you ate a really spicy sauce) but the result as you can see in the pic down below is amazing. My lips looked double the volume they usually are! I've tried two products of the brand so far and all I have to say is that Vivant is a brand you can trust. If you're looking for Lip Plumpers you should give this one a try! 

Se mi seguite su Twitter (QUI), saprete già che lo staff di Vivant Skincare è stato così gentile da spedirmi un prodotto da testare. Ho ricevuto il Maxi Lip Plumper che è in pratica un burrocacao che rimpolperà le vostre labbra. Ora, io sono stata baciata dalla sorte e non ho mai avuto problemi col volume delle labbra ma so che molte donne vorrebbero una bocca al bacio! 
Questo è stato il mio primo vero test con questo tipo di prodotti. L'ho applicato sulle labbra nude, il prodotto rimane piuttosto trasparente e ha un leggero odore di fragola. Dopo pochi secondi inizierete a sentire una sorta di prurito e vedrete le vostre labbra diventare più colorate del solito. Dopo un minuto le labbra avranno assunto il doppio del volume usuale (potete vederlo nella foto sotto, nella terza foto stile Angie Jolie). La sensazione non è delle più piacevoli, la paragonerei ad un peperoncino strofinato sulla bocca, però il risultato è veramente visibile! Insomma, se avete sempre desiderato labbra più carnose, io darei un'opportunità a questo prodotto che di certo è più sicuro ed economico di una chirurgia plastica! Che dite?






No comments:

Post a Comment

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test