May 6, 2013

Some Favourites!

It's time to share some favourites of these days, three things I've been really enjoyed in the last couple of weeks
First thing is a "shade of red". I was looking for the Olivia Palermo's signature red (Essie's Lollipop) but it seems it is not sold in Italy, so I had to settle down with another shade: Russian Roulette. Let me say that Essie is for me the best brand in the world and secondly, I'm in love with this classy Hollywood red. I bought several shades from Essie but this one is my favourite without any doubt. Any.

E' tempo di condividere con voi alcuni prodotti che ho adorato negli ultimi giorni.
Primo: una sfumatura di rosso. Ero alla ricerca dello smalto preferito da Olivia Palermo, Lollipop di Essie, ma sembra che questo colore sia introvabile in Italia per cui mi sono dovuta accontentare di qualcosa di simile: Russian Roulette. Lasciatemi dire che Essie è la mia marca preferita di smalti (imbattibile) ma la cosa più importante da dire è che questo colore è un sogno, classico e senza tempo, per nonne, mamme e figlie. Ho molti colori di Essie ma questo è la mia sfumatura preferita.


Second in line: my Céline look-a-like t-shirt. I looked through a lot of sites (Ebay, Amazon, Romwe...) and finally I found the perfect price and look to my t-shirt. This one I bought on Ebay.co.uk from an amazing seller at an amazing price and, as you can see, it looks lovely (link here). Only thing I can say is that they run a little small so, maybe, go a size up when buying! Next in line are the Hermès and the Boy London t-shirt.

Seconda: la mia finta t-shirt Céline. Ho vagato per siti e siti alla ricerca della Céline perfetta e finalmente l'ho trovata! L'ho acquistata su Ebay.co.uk da un venditore fantastico ad un prezzo ragionevole (link qui). L'unica cosa che posso dire è che vestono poco, per cui prendete una taglia in più per stare sicure! Le prossime che voglio acquistare sono quella di Hermés e quella di Boy London.


Another favourite: my new CK sunglasses. I got them with a gift card I received for my degree. I wanted a classic and timeless pair and I thought this one looked amazing. The price was quite friendly for being designer sunglasses and I thought I could wear them for years. I truly love them, I'd wear them everyday!

Altro preferito: i miei nuovi occhiali da sole CK. Li ho presi con il buono regalo ricevuto per la mia laurea. Volevo un modello semplice, classico e senza tempo e appena li ho visti mi sono innamorata. Il prezzo era abbastanza ragionevole ed ero sicura che avrei potuto indossarli per anni ed anni. Li adoro davvero, li indosserei tutti i giorni!


 
































Last but not least, my right-now-obsession: Depop Market app. It's basically a sort of Instagram where you can sell, buy and swap your things. A paradise for a shophaolic like me! It's free and you can found it on your App store! If you have it add me: @itsclaudiam.

Ultima ma non per ultima: la mia ossessione attuale, l'app Depop Market. In pratica è una sorta di Instagram dove potete vendere, comprare e scambiare cose. Un paradiso per una malata dello shopping come me! L'app è gratuita e la trovate nell'App store. Se avete l'App potete aggiungermi: @itsclaudiam.



bones season 8 dvd release date uk bones season 8 dvd release date canada bones season 1-4 dvd box set bones season 1-5 dvd box set

No comments:

Post a Comment

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test