August 22, 2013

Light Breeze


ahaishopping.com
Dear readers. summer is almost gone and I feel really sad for that. Summer is my favourite time of the year and to let it go is somehow painful. To let the pain go I decided to do some shopping! (haha)
A month ago I was the priviledge to pick a couple of bits from ahaishopping.com. My lovely package came today and that's what I got.

Cari lettori, l'estate è quasi finita e io sono triste. L'estate è il mio momento dell'anno preferito e lasciarla andare è sempre doloroso. Per alleviare il dolore (sì, dai) ho deciso di dedicarmi ad un pò di shopping.
Circa un mese fa ho avuto l'opportunità di scegliere un paio di capi da ahaishopping.com. Il mio pacchettino è arrivato oggi, ecco cosa ho acquistato.




European Style long sleeved shirt
The first piece was this lovely shirt with a dog print. (CLICK HERE TO SEE IT) The material is quite cheap but not as cheap as H&M. It could get quite wrinkly but that's normal! I had a Large and I can say that it wears quite true-to-size. The shirt was 9.99$, shipping free.

Il primo pezzo è questa camicetta con una stampa con dei piccoli cani. (LA VEDETE QUI) Il tessuto è abbastanza plasticoso ma non come H&M (un pò meglio questo). Si spiegazza facilmente ma, data la consistenza, lo trovo normale! Io ho preso una L e devo dire che questa veste la taglia giusta. La camicetta veniva 9.99$ spedizioni incluse.

Bird pattern sleeveless vest

                                  


                                  


Second piece was this lovely bird pattern sheer vest. (CLICK HERE) It's a lemony colour and it reminds me of Lemon Breeland style from Hart of Dixie! It's really feminine and romantic with the peter pan collar and the little back button detail. Only thing I have to say is that it runs quite small, I'd say a size smaller. Again, it was 9.99$ shipping included. 

Il secondo capo è questo top semitrasparente con piccoli uccellini stampati. (CLICCA QUI) E' di un color limone pastello e mi ricorda lo stile di Lemon Breeland in Hart of Dixie! E' molto femminile e romantico con il colletto rotondo e il bottoncino sulla schiena. L'unico difetto è che veste un pò piccolo, direi una taglia in meno. Di nuovo, 9.99$ inclusa spedizione.


To sum up I have to say that I liked this site. Only two things I have to point out:
- Sizes runs quite small
- You have to be patient! The package takes 1 month to arrive.
Other than that...HAPPY SHOPPING!

Ricapitolando, il sito mi è piaciuto. Uniche due pecche:
- Le taglie vestono poco
- Dovete essere pazienti! Il pacco impiega un mese per arrivare
Detto questo...HAPPY SHOPPING!



No comments:

Post a Comment

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test