December 18, 2014

2014 Christmas Wishlist

Maybe I'm a little late but it's not Christmas yet, uh? I'm dreaming about a little vacation from work and everyday stress.
The holidays make me a little sad sometime so it's not my favorite time of the year but I appreciate gathering together with loved ones. I know, those are also the moments when you think about what (or who) you don't have or not anymore. People you lost along the road. It's part of the human nature living some sadness while you're experiencing joy.
To all of those people who are going to live some Holiday Sadness I wanna dedicate a quote:
"Sometimes you gotta go through the pain to experience the joy".

And to all of you, happy and sad people, here's my traditional 2014 Christmas wish list:

 -------- 

Forse sono un po' in ritardo ma non è ancora Natale, no? Non vedo l'ora di godermi un po' di riposo dal lavoro e dallo stress di tutti i giorni.
Il periodo natalizio mi rende un po' triste, per questo non è il mio periodo preferito dell'anno. Ne apprezzo il fine, quello di passare più tempo con chi si ama. Lo so, quelli sono anche i momenti in cui non si può non pensare a cosa (o chi) non abbiamo o non abbiamo più. Le persone (e le cose) che abbiamo perso lungo la strada. E' parte della natura umana andare a cercare un po' di tristezza quando si vive la gioia.
A tutti quelli che avranno un po' di malinconia delle feste voglio dedicare una citazione:
"Sometimes you gotta go through the pain to experience the joy".

E a tutti voi, felici o tristi, ecco la mia tradizionale lista dei desideri Natale 2014:



Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test