February 24, 2015

All I want this February is...


You know me and my wishlists. I'm constantly window shopping...in the web, finding new treasures and expanding my list of wants. 
This months I have some gems to share with you:

- my biggest want this month goes to...the Nike Lunar Force 1 Sky Hi in total white. Looking for a pair of them (a size 39) all over the web but it looks like the moment I want them..they disappear! 
- This precious and vintagy Regal Rose ring "Daughter of the day" looks so peculiar and unique. I have to admit it's on its way to my home despite the price (34£!).
- Mulac Ipno bronzer and Gleam highlighter. Mulac is a 100% organic brand created by the Italian youtuber LaCindina. I'm not usually a big fan of youtuber-owned brands but I have to say the girl knows her stuff. Mulac comes out with wonderful and creative products (and affordable too!). Couldn't resist this 100% mat contouring powder (available in a lot of different shades for all skin tones) and the cream to powder highlighter.
- On the makeup area: I so want to try also the Benefit They're real! eyeliner. It promises pin-up cat lines. I'm quite intrigued. I'm considering buying the travel size from Sephora. Would you suggest it?
- I so wanted the Catbird Ballerina earrings but they're quite expensive (plus shipping from the US makes them even more expensive) so I went on a hunt for a good pair of alternative. I finally found one on Asos: these pair of sterling earrings (20€) looks quite similar to my beloved Ballerina. Simple, minimal and edgy. They're already on my basket!

To never lose track of all my wants (and oh - they're a lot!) I found this amazing web app called "Wish and Tick". You can create wishlists in a click, share them or simply tick products each time you got one from the list. For all the big wishers out there...it's a must try!

-----------------------------

Mi conoscete: me e le mie liste dei desideri. Continuo a guardare, guardare...e vedo tante cose e le mie liste diventano e-nor-mi.
Questo mese ho alcune gemme da condividere con voi:

- Queste Nike Lunar Force 1 Sky Hi in bianco totale. Ne sto disperatamente cercando un paio numero 39. Le ho cercate per tutto il web ma, naturalmente team #mainagioia, quando le cerco...scompaiono!
- Il bellissimo anello Regal Rose che vedete si chiama "Daughter of the day" ed è incredibilmente unico e vagamente vintage. Devo ammettere che è già per la via di casa mia...nonostante il costo non proprio contenuto (34£). 
Mulac Ipno bronzer e Gleam highlighter. Mulac è un brand di proprietà de LaCindina, una youtuber. Di solito non sono grande fan dei prodotti "made in youtube" perchè li trovo un mero prodotto commerciale volto al guadagno e stop. Devo ammettere invece che Mulac è un brand molto curato che produce prodotti di ottima qualità con un servizio al cliente veramente ottimo. Non ho resistito nell'acquistare il bronzer/polvere per il contouring e l'highlighter cream-to-powder, 12€ l'uno. Spedizione a casa vostra in 2 giorni.
- Sempre in campo makeup: vorrei tanto testare il nuovo liner di Benefit They're real! Promette linee da pin-up e sono stra-tentata di provare la versione da viaggio (11€ da Sephora), che dite?
- Sono secoli che punto gli orecchini Ballerina di Catbird. Purtroppo dato il costo e la spedizione dagli USA, il totale diventa davvero improponibile. Ho messo così l'anima in pace e mi sono messa alla ricerca di un paio alternativo. Dio salvi Asos che mi ha offerto un bel paio di simil-Ballerina in argento a soli 20€.

Per non perdere mai traccia dei miei desideri (e, ve lo dico, sono molti) ho trovato una fantastica web app "Wish and Tick". Con questa app si possono creare liste dei desideri infinite, condividerle e poi spuntare gli oggetti che da desideri...sono diventati realtà! Per tutti i grandi desideratori come me...è imperdibile!


Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test