May 7, 2015

What I can't live without

No guys, I haven’t eloped. Just been completely stressed out by life and everyday routine. I apologize.
To mend my long absence I’ll update you with things I cannot live without lately (and you shouldn’t live without them too!).

No, non sono fuggita. Sono soltanto stata risucchiata dalla vita di tutti i giorni. Mi pento e mi dolgo per i miei peccati.
Per lenire la mia lunga assenza vi aggiornerò sulla lista di cose senza le quali non posso vivere ultimamente (e neanche voi dovreste vivere senza!).

Pandora Hamsa Hand - Fashionology Tiny Cross necklace
Daughter of the moon Regal rose ring - Etsy Dankastry ring

MY SILVER EVERYDAY JEWELRY: I never took these pieces out. They live, shower and breath with me, all day and everyday. The two necklaces are mix and match of lonely chains and lonely pendants: the Hamsa hand is from Pandora while the little tiny cross is from Fashionology. The super bohemian rings are respectively from Regal Rose (here) and Etsy. Lovely, uh?
I MIEI GIOIELLI IN ARGENTO QUOTIDIANI: non li tolgo mai. Vivono, si fanno la doccia e respirano con me. Lue collane sono mix di catenine rimaste sole e ciondoli rimasti soli: la mano di Fatima è di Pandora mentre la croce è di Fashionology. Gli anelli super boho sono rispettivamente di Regal Rose e un negozietto di Etsy. Belli, vero?

Morfeo bronzer - Gleam highlighter - Belle blush
MULAC FACE PRODUCTS: bronzer, highlighter and blush, all 100% organic and 100% amazing. Out of the three I’d strongly suggest to buy the bronzer. I personally got it in “Morfeo” shade (the lightest) and it works wonders on my super pale skin. Completely mat and not at all orange, it’s my perfect match!
PRODOTTI VISO MULAC: bronzer, illuminante e blush, 100% bio e 100% meravigliosi. Dei tre consiglio vivamente il bronzer. Il mio è nel colore “Morfeo” (il più chiaro) e funziona a meraviglia sulla mia pelle chiarissima. Totalmente mat e neanche vagamente arancione, la mia metà perfetta!


VICTORIA’S SECRET “SEXY LITTLE THINGS NOIR”: I got it when I went to NY last summer and I’m obsessed. I love it because it’s not your usual super fruity VS body spray. It’s sexy and feminine and I cannot live without it. I’m actually worried of when I’ll run out of my two bottles I have. VS you need to move to Italy, like now.
VICTORIA’S SECRET “SEXY LITTLE THINGS NOIR”: l’ho comprato la scorsa estate a NY e ne sono ossessionata. Lo adoro perché non è il solito profumo super fruttato di VS. E’ sexy e femminile e non posso vivere senza. Infatti sono alquanto preoccupata nel dover affrontare il momento in cui finirò per sempre le due bottiglie che ho. VS devi trasferirti in Italia, tipo adesso.


DWTS VALENRUE: One day Youtube suggested me a video of Dancing with the stars aka Rumer Willis and Val Chmerkovskiy dancing on “Take me to church” (watch it here). Wow. Just wow. I got hooked to the couple (I totally ship them) and each Tuesday I keep up with their performances on DWTS. This week they did amazing with a super steamy rumba and an intense paso doble. Am I the only weirdo totally rooting for the ValenRue? I’m now on a completely ballroom vibe. Hence the super amazing Zara heels I just got.
LA COPPIA VALENRUE DI DWTS: Un giorno Youtube ha deciso di suggerirmi un video di Dancing with the stars (Ballando con le stelle Americano) ossia Rumer Willis e Val Chmerkovsky che ballavano sulle note di “Take me to church” (guardalo qui). Wow. Solo wow. Mi sono appassionata alle vicende del duo (li shippo, lo ammetto) e ogni martedì mi aggiorno sulle loro performance. Questa settimana sono stati fa-vo-lo-si con una rumba bollente e un paso doble intenso. Sono l’unica stramba che segue i ValenRue? Al momento sono in una fase “Ballo da sala” preoccupante. Da qui deriva l’acquisto dei miei meravigliosi sandali di Zara.



What about you? Update me with your obsessions!


E voi che mi dite? Aggiornatemi con le vostre ossessioni!

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

  1. Replies
    1. It is, right? The chain was an old one, the charm I just got! xx

      Delete

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test