November 25, 2015

NBL - 25: an old photo of me




I’ve been a little bit of a diva since I was born. My grandpa used to love photography but let’s say it was more passion than talent there. I obviously was his favorite subject and I’ve always loved posing in front of the camera. When I was born I was gifted with a photo album where I collect all my favorite picture from day of birth to 2006.
In this pic you can admire my early 90’s Sunday look. I was 2 in this pic and as you can see I was proudly posing with my hat and pout. Roses you see in the background were cultivated by my grandma who also was called Rosa. No filter used and no filter needed. 
What’s your favorite childhood memory?



Sono sempre stata una piccola diva. Mio nonno adorava la fotografia ma diciamo che c’era più passione che talento. Io ero ovviamente il suo soggetto preferito e ho sempre amato posare davanti all’obiettivo. Quando sono nata mi è stato regalato un album in cui ho raccolto tutte le mie foto preferite dalla nascita al 2006.
In questa foto potete ammirare il mio look anni ’90 della domenica. Avevo 2 anni in questa foto e potete vedere come posavo orgogliosamente con il mio cappello e il mio broncio. Le rose nello sfondo le coltivava mia nonna, che si chiamava Rosa. Nessun filtro usato e nessun filtro necessario.
Qual è il vostro ricordo d’infanzia preferito?


Image and video hosting by TinyPic

4 comments:

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test