November 27, 2015

NBL - 26: OCD habits

You don’t really know you have OCD habits until you go to work and your colleagues make fun of your weird behavior.

1. I’m a recycle freak: I cannot stand people wasting paper or throwing plastic bottles in the bin. So I personally organized a recycling bin for paper and what I call “Plastic aquarius”: an unused aquarius where we can throw away plastic bottles.

2. When I’m in a car and have to seat in the backseat, I always and only stay in the right seat. 

3. I love mandarins but I don’t eat them often because I can’t stand the smell of them in my hands. I have to wash them tons to take the smell away. 

4. I keep jewelry well stored and divided by style. Don’t try to mix my long and short necklaces or my rings and earrings!

5. I always have lip balm with me and I apply it continuously (even if I’m just watching TV). 

What’s your funniest and weirdest habit?




Non sai di avere comportamenti patologici finché i tuoi colleghi di lavoro non iniziano a riderci sopra. 

1. Sono una malata del riciclo: non sopporto la gente che butta via la carta o getta le bottiglie di plastica nel cestino standard. Quindi ho personalmente creato un cestino di riciclo carta e quello che chiamo “Acquario di plastica”, un acquario in disuso dove al lavoro buttiamo tutte le bottiglie di plastica. 

2. Quando sono in auto e mi devo sedere dietro, mi siedo sempre e solo nel posto a destra.

3. Adoro i mandarini ma non li mangio spesso perché non sopporto l’odore che lasciano sulle mani. Dovrei poi stare a lavarmi le mani per ore per mandare via l’odore.

4. Tengo i miei gioielli ben divisi per stile. Non vi azzardate a mischiare le mie collane lunghe con quelle corte o i miei anelli con gli orecchini!

5. Ho sempre un burrocacao con me e lo applico in continuazione (anche se sto solo guardando la TV).

Quali sono le vostre abitudini più strane e divertenti?



Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test