November 5, 2015

November Blog Challenge - 5



  1. I speak 5 languages / Parlo 5 lingue
  2. I love (European) football and I'm a huge Inter fan / Adoro il calcio e sono una tifosa dell'Inter
  3. I hate snow / Odio la neve
  4. I have a cat named Mimi / Ho un gatto che si chiama Mimi
  5. I can move the phalanxes / So muovere le falangi
  6. I never buy Adidas apparel / Non compro mai cose di Adidas
  7. I love coffee / Adoro il caffé
  8. I was Team Dawson (poor Pacey) / Tifavo per Dawson (Povero Pacey)
  9. I love ancient history / Adoro la storia antica
  10. I'm an only child / Sono figlia unica
  11. 90% of my wardrobe is black or grey / 90% del mio armadio è nero o grigio
  12. I wrote journals since I was 8 / Scrivo diari da quando ho 8 anni
  13. Pizza is my favorite food / La pizza è il mio cibo preferito
  14. I listen to music 80% of my awake time / Ascolto musica per l'80% del mio tempo sveglia
  15. I have 3 tattoos and 11 ear piercings / Ho 3 tatuaggi e 11 piercing all'orecchio
  16. I learnt English listening to the Spice Girls / Ho imparato l'inglese ascoltando le Spice Girls
  17. Roses and flowers in general are my favorite gift / Le rose e i fiori in generale sono il mio regalo preferito
  18. One Republic are my favorite band / I One Republic sono la mia band preferita
  19. I'm 1.68 mt / Sono alta 1,67
  20. Two of my best friends are also called Claudia / Due delle mie migliori amiche si chiamano Claudia

And now...comment with a weird fact about yourself!

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

  1. such a fun short read! I love ancient history too - as a child I always wanted to become an archaeologist :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! I still have a table game on Ancient Egypt! Ha

      Delete

Thanks!
xoxo

Skimlinks Test